maandag 24 januari 2011

Opi Texas It's totally forth worth it swatches

Oh yes! this it totally worth it, It's totally forth worth it is a soft grey with teeny tiny pink shimmer (almost glitters) that creates a little pinkish flash, I know there is a lot going on in the bottle ;) Now let's see what it does on the nails :) If I remember correct this was 2 coats (so sorry but I did so many last week.....) . At first it reminded me a little of Koh baby grey, but that one is a shade darker and has larger pink glitters. The pink shimmer dissapears a little once applied on the nail, but I usually avoid grey polishes but I really like this color, the formula was excellent too. The first 4 pics are in direct sunlight. Click on the images for enlarged view.

Oh yes! Deze lak is het helemaal waard, It's totally forth worth it is een lichte grijze lak met een hele fijne roze shimmer (bijna glitters) die een mooie roze gloed aan de lak geven, echt een flesje met inhoud, nu eens kijken hoe dat er op de nagel uitziet :) Dit zijn volgens mij 2 laagjes, ik heb nogal veel swatches gemaakt vorige week dus ben het spoor een beetje bijster.....Opi Texas ligt vanaf medio Februari bij je vertrouwde Opi verkooppunt. In de eerste istantie deed deze kleur me erg aan Koh! baby grey denken maar die is donkerder grijs en heeft een meer aanwezige roze glitter. De shimmer verdwijnt een beetje op de nagel, en gewoonlijk vermijd ik grijze lakken, maar voor deze maak ik een uitzondering, de formule van de lak was ook weer super. Klik op de foto voor detailweergave, de eerste 4 foto's zijn in direct zonlicht.





It's totally forth worth it in the shade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)