woensdag 12 december 2012

L'Occitane Feuilles Magiques

L'Occitane Feuilles Magiques















Feuilles Magiques en Fleurs Merveilleuses zijn de twee geuren die dit jaar bij L'Occitane verkrijgbaar zijn voor de feestdagen. Meestal ga ik helemaal los bij deze collecties, maar dit jaar spreekt maar één van de geuren mij aan, dus dat scheelt weer. (Uhm...ik kan mezelf goed voor de gek houden dus haal ik het gemis wel in met een paar extra producten uit de Shea Lucky flowers lijn, vooral de Mango is echt enorm lekker)

Fleurs Merveilleuses is een hele delicate bloemengeur, net niet uitgesproken genoeg naar mijn smaak. Gelukkig heb ik nog een zo goed als volle flacon Delice des Fleurs van vorige jaar (die ik nu weer zie opduiken in de online shop yay! meteen de handcreme inslaan) én de Feuilles Magiques geur is wel helemaal mijn type geur. Feuilles Magiques ofwel Magical Leaves is vooral een hele verrassende geur. Het zoete aroma van hazelnoten en vanille wordt gecombineerd met frisse verbena en cirtrus. Het contrast tussen de warme vanille en hazelnoot enerzijds en de verkwikkende citrus en verbena is goh...beetje suf om het zo te omschrijven, maar die combinatie is dus echt wel een beetje magisch. 

Feuilles Magiques and Fleurs Merveilleuses are the two Holiday scents by L'Occitane for 2012. Mostly I go bananas over these scents, but this year I am only in love with one of them. Fleurs Merveilleuses is a delicate floral blend, very lovely, but not wow enough for me, you would think that saves me some cash, but actually that is a good reason for me to get some backups of the Shea Lucky flowers range (especially the mango flower products they are sooo good!) 

Feuilles Magiques or Magical leaves is an interesting blend of hazelnuts, vanilla, verveine and citrus. The sweet aroma of vanilla and hazelnuts combined with the freshness of citrus and verveine is intriguing and well yes indeed, kind of magical...Like leaves being twirled around by a breeze. 






















De Bodylotion heeft een luchtige textuur en laat een heerlijke dosis geur achter. De handcrème zit in mijn tas en is lekker verfrissend én bovendien rijk genoeg om mijn handjes (die echt lijden onder de winterkou) zacht te krijgen. Sommige citrusgeuren vind ik in de winter te fris, maar door de zoete geurnoten is het zowel een opwekkende als verwarmende geur. Naast de bodylotion zijn er van de Magical leaves geur ook een tasverstuiver, zeep en een douchescrub. Op onderstaande foto's zie je mijn december aankopen van vorig jaar...ik was toen een beetje doorgeslagen geloof ik...

The bodylotion has a light texture and fragrances your skin with a delicious lasting scent. The handcream is in my handbag and is refreshing but rich enough to leave my hands feeling soft and nourished, even with these cold weather conditions. Some citrus scents are too fresh for winter, but due to the sweet notes this is both effervescent as warm. The Magical Leaves range offers a bodylotion, handcream, eau de toilette travel spray, shower scrub and soap. The images below are the result of last year's december shopping...I went a little overboard at L'Occitane...

Delice des Fruits 2011 Holiday edition (and my favorite, but
discontinued bodyscrub boohoo!)

Delice des Fleurs 2011 Holiday edition


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)