vrijdag 18 augustus 2017

OPI Iceland herfst/winter collectie



Wat weet OPI toch altijd bijzondere plekken uit te kiezen als inspiratiebron, ik ben al heel wat jaren OPI fan en ik heb al heel wat bestemmingen 'bezocht' door de ogen van OPI. Ik herinner mij onder andere nog de España, France, Holland, Germany, Hong Kong, Autralia, Zwitserland, Miami, Brazil, Venice, Russia en recentelijk de Fiji collectie. Ook herinner ik mij de Touring America collectie met een gave grijze lak met de naam French Quarter, met een knipoog naar New Orleans. Een paar seizoenen later volgde ook een New Orleans collectie. Het is inmiddels alweer drie jaar na de Nordic (huh echt alweer 3 jaar?) collectie en de lak Skating on thin Ice-land krijgt ook een vervolg in de vorm van een complete op IJsland geïnspireerde seizoenscollectie.


Bovenste rij: Icelanded a Bottle of OPI, That’s What Friends are Thor, Krona-logical Order, Suzi & the Arctic Fox, Turn On the Northern Lights!, This Isn’t Greenland
Onderste rij: Less is Norse, Check Out the Old Geysirs, I’ll Have a Gin & Tectonic, One Heckla of a Color!, Reykjavik Has All the Hot Spots, Aurora Berry-alis


IJsland heeft iets mystieks maar ook iets heel aards en natuurlijks over zich, de prachtige landschappen zijn woest en grillig maar toch ook sprookjesachtig. OPI heeft dat vertaald in 12 kleuren nagellak die vanaf 22 Augustus zowel in Infinite Shine, nagellak en GelColor verkrijgbaar zijn bij OPI verkooppunten. Ook is er weer een leuk minisetje verkrijgbaar met 4 van de tinten uit de collectie. De IJslandse vulkanen, geisers, gletsjers en ijsbergen zorgen voor uiteenlopende tinten die samen toch een mooie harmonie vormen en natuurlijk heel erg mooi op je nagels zullen staan deze aankomende herfst en winter. Ik ben erg benieuwd naar deze collectie, vooral de diepblauwe en mauvekleurige shimmer zien er erg interessant uit net als de ijsblauwe, taupekleurige en zacht oranje crèmes. Binnenkort maar even een OPI salon of verkooppunt binnenhuppelen....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)